Cum pot recupera TVA plătit la taxa de drum din Slovacia?

 In Informații utile

Aici ai tot ce trebuie să știi pentru a obține facturile eligibile pentru rambursarea de TVA din Slovacia

TVA inclusă în taxa de drum din Slovacia poate fi recuperată indiferent dacă aparatele dumneavoastră sunt pre-pay sau post-pay (Cota TVA este 20%).

Facturile fiscale sunt emise de NARODNA DIALNICNA SPOLOCNOST, compania națională de drumuri din Slovacia. Ca să puteți obține facturi eligibile pentru rambursare TVA, este necesar să parcurgeți instrucțiunile de mai jos în funcție de tipul de aparat utilizat.

APARAT PRE-PAY

*se încarcă cu credit la nevoie

La ridicarea aparatelor pre-pay, șoferul trebuie să ofere la punctele de taxare din Slovacia următoarele informații esențiale pentru emiterea unei facturi valide pentru rambursare TVA:

Codul fiscal al companiei
Numele complet al companiei
Adresa completă a sediului social;
Numărul de înmatriculare pentru care s-a ridicat dispozitivul.

Important

Se poate întâmpla ca șoferul să declare datele personale sau datele incomplete ale companiei ceea ce va face recuperarea de TVA imposibilă pentru aceste facturi.

În cazul în care totuși datele au fost deja transmise incorect, acel aparat trebuie returnat la orice punct de taxare și ridicat altul nou, declarându-se datele corecte ale companiei.
Un model de factură corect emisă îl găsiți AICI.

La fiecare încărcare a dispozitivelor, șoferii vor primi întotdeauna o factură pe care trebuie să o
păstreze și să o predea la întoarcerea din cursă.
NU se emit copii conforme cu originalul!

APARAT POST-PAY

*pentru care aveți un contract încheiat cu autoritățile slovace
printr-un furnizor de carduri și nu necesită încărcarea aparatului

Dacă utilizați un aparat post-pay, procedura de facturare este următoarea:

Datele companiei se completează în contractul semnat cu SkyToll pe care îl
primiți de la furnizorul de carduri și vor apărea pe factură așa cum sunt completate în contract;
Factura se emite lunar și conține toate tranzacțiile efectuate în luna precedentă
cu aparatele post-pay pe care le aveți pe acel contract;
În funcție de opțiunea dumneavoastră factura se poate trimite prin poștă sau electronic.
Pentru a primi electronic factura aveți AICI pașii pe care trebuie să îi parcurgeți.
Prin activarea serviciului de facturare electronică veți primi lunar facturile pe adresa
dumneavoastră de email. Fișierul cu facturi primit este securizat cu o parolă pe care
chiar dumneavoastră o setați la momentul activării contului pe site-ul www.emyto.sk.

Notă

În cazul în care la prima înregistrare a firmei nu primiți datele de logare sau nu mai găsiți emailul,
trebuie să solicitați user-ul și parola printr-un email la info@emyto.sk completând formularului de AICI.

Articole recente
Contacteaza-ne

Schimbă textul. captcha txt

Începe să scrii și apasă pe Enter pentru a căuta